به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار نورعلی یاری گفت: اطلاعاتی در خصوص حمل مواد مخدر توسط یکی از عمده فروشان مواد مخدر در بخش کلات مورموری دریافت و موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان آبدانان قرار گفت.
وی ادامه داد: با سرنخ های به دست آمده، فروشنده عمده مواد مخدر شناسایی و طی هماهنگی های به عمل آمده با مقامات قضایی شهرستان توسط عوامل انتظامی بخش کلات مورموری، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: از متهم چهار کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در خودروی نیسان جاسازی کرده بود کشف شد.
وی تصریح کرد: پس از دستگیری، متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان آبدانان، و خوردوی نیسان این سوداگر نیز توقیف شد.
سردار یاری تاکید کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران، از ابتدای سال تاکنون، 134 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و 10 درصد افزایش دستگیرشدگان را داشته ایم.
فرمانده انتظامی استان ایلام ازشهروندان خواست هرگونه عرضه و توزیع موادمخدر را به پلیس اطلاع دهند تا اجازه فعالیت کسانیکه جوانان و نوجوانان کشور را به ورطه نابودی هدایت می کنند داده نشود.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.