به گزارش ایرنا سردار محمد شرفی روز شنبه در بازدید از محور ملکشاهی و خدمات و پذیرایی مردم و مسئولان از زائرین اربعین گفت: این شور حسینی و مشارکت مردم و برنامه ریزی های دقیق و منسجم مسئولان درهم افزایی و هم پوشانی امنیتی و خدماتی زائرین به بهترین شکل ممکن قابل تقدیر است.
وی اظهار کرد: برغم گستره جغرافیایی کوهستانی و ضعف زیرساخت های حوزه راه در این شهرستان با همکاری و مردم و مسئولان این شهرستان هیچ حادثه و سانحه منجر به فوت و مجروحیت شدیدی به وجود نیامد.
سردارشرفی افزود: برغم اعمال کمترین محدودیت های ترافیکی در سطح استان ایلام درصد اتفاقات جاده ای به طور محسوسی کاهش داشت و تردد زائرین به صورت خیلی روان در سطح جاده ای های این استان انجام گرفت.
وی خاطر نشان کرد: هیچ چیزی جر وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسئولان نمی تواند چنین جمعیت بزرگی را در جغرفیای محدود مدیریت نماید.
فرماندار ملکشاهی نیز گفت: امسال با برنامه ریزی و مشارکت و همدلی گسترده مردم و مسئولان حجم عظیم تردد زائرین ازمسیر شهرستان به بهترین شکل ممکن و کمترین درصد حادثه و اتفاقات احتمالی همراه بود .
اسد قاسمی اظهار کرد: بسترهای لازم از ماههای گذشته در این مسیر از جمله رفع نقاط حادثه خیز ، ایمن سازی نقاط پرتگاهی ، نصب علائم راهنمایی و رانندگی ، خط کشی جاده فراهم شده که با مدیریت و همکاری پلیس در کنار سایر دستگاهها می توان بدون اتفاق خاصی خودروها و زائرین از این مسیر تردد نمایسند.
قاسمی یادآورشد : هم اکنون در طول مسیر 15دستگاه آمبولانس و امکانات پزشکی ، پنج گروه امداد و نجات هلال احمر ، گروه های راهداری و پلیس به صورت تمام وقت مستقر شده که تا کنون نیز هیچ حادثه منجر به فوت و یا مجروحیت شدیدی گزارش نشده است.
رئیس ستاد اربعین ملکشاهی اضافه کرد: یک موکب مرکزی و 6 موکب بین راهی نیز به صورت شبانه روزی از زائرین در هر سه وعده صبحانه ، نهار و شام پذیرایی می کنند.
وی خاطر نشان کرد: 63 مکان عمومی با ظرفیت اسکان قریب به 20 هزار نفر نیز به امکانات گرمایشی و دیگر تجهیزات رفاهی مجهز شده اند.
فرماندار گفت: مردم و مسئولان این شهرستان همه با شور حسینی وار در کنار یکدیگر با وحدت و همدلی به زائرین اربعین در مسیر برگشت نیز خدمت رسانی می کنند.
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام و 70 کیلومتری مرز مهران قرار دارد.
خبرنگار روح اله احمدی **انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
/6034/7179
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.