به گزارش ایرنا، سردار علی یاری روز سه شنبه در همایش تجلیل از همیاران پلیس استان اظهار کرد: جاده‌های غیراستاندارد و پیچ های خطرناک و کوهستانی یکی از مشکلات بزرگ جاده های این استان است، باید هر چه در توان داریم برای حل این معضل انجام بدهیم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بحث مشکلات کنترل جاده ها و ترافیک و گوشزد این امر به مسئولان افزود: باید از همه ظرفیت های انسانی، همیاران و مردم استفاده شود تا بتوانیم در این زمینه به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی ایلام با بیان اینکه در کل استان بیش از سه هزار و 800 کیلومتر راه اصلی و روستایی وجود دارد، افزود: در نیمه نخست سال جاری تلفات حوادث رانندگی در جاده های اصلی استان 15 تا 17 درصد و در جاده های روستایی نیز 100 درصد کاهش یافته است.
سردار یاری مهمترین رویدادی که سال گذشته در استان اتفاق افتاد اربعین حسینی بود که در آن بیش از 2 میلیون نفر از مرز بین المللی مهران با امنیت کامل تردد کردند.
وی یادآور شد: بزرگترین ماموریت استان کنگره بزرگ اربعین حسینی است، در این ایام حدود سه میلیون زائر وارد استان شده و از مرز مهران به عتبات عالیات سفر خواهند کرد.
وی با اشاره به امنیت مطلوب حاکم بر استان گفت: علیرغم داشتن مرزهای طولانی با کشور عراق ، سران استکبار که همواره دشمنی دیرینه با انقلاب و نظام داشته اند قصد هرگونه تجاوز به مرزهای ما را داشتند که همیشه ناکام مانده اند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.