به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز سه شنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بواسطه موقعیت جغرافیایی و اهداف و آرمان های سیاسی مورد هجمه جهان استکبار قرار دارد که اوج این هجوم خانمان برانداز و ناپیدا در قالب توسعه، توزیع و مصرف مواد مخدر تجلی یافته است.
وی همه آحاد اقشار جامعه را به مبارزه با این پدیده شوم فرا خواند و افزود: قدرت های بزرگ دنیا پس از ناکامی در تهاجم نظامی اینک تمام امکانات و سرمایه های خود را بکار بسته اند تا با ترغیب و ترویج مصرف مواد افیونی در جامعه عقیده ، افکار و نشاط جوانان و نوجوانان را به هدر بدهند و در درازمدت به اهداف شوم و نامشروع خود و تضعیف پایه های اعتقادی و اجتماعی این نظام الهی دست یابند.
فرماندار آبدانان از تشدید فعالیت های فرهنگی برای مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: 850 نفر از اعضای 75 تشکل مذهبی و مردمی با فراگیری اصول ، فنون تخصصی و راهبردهای مفید پیشگیری مشغول مبارزه نرم و اجتماعی با مصرف کنندگان و توزیع کنندگان مواد افیونی در سطح شهر ستان آبدانان هستند.
وی با تقدیر از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی آبدانان برای مبارزه جدی و هدفمند با گسترش مواد مخدر یادآور شد: طی 6 ماهه گذشته 35 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6119/7174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.