به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مجید عسگری در جمع مدیران و کارشناسان حوزه آسیب های اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: جهان استکبار و اذناب منطقه ای آنها عزم خود را جزم کرده اند که در ادامه اقدامات ستیزه جویانه با جمهوری اسلامی ایران، با اشاعه منکرات و ناهنجاری های اجتماعی و مواد مخدر، ضمن تخدیر نشاط و سر زندگی جوانان و تخریب اساس ایمان و اعتقادات اسلامی آنها، پیشرفت و کارآمدی جامعه اسلامی ما را متوقف کنند.
وی افق آینده کشور را موفق و امیدوار کننده دانست و افزود: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی مدون، تقویت نهادهای اجتماعی و تخصیص اعتبارهای مورد نیاز، گام های پایدار و موفقی برای کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه نشاط و طراوت در بین جوانان برداشته است.
فرماندار آبدانان همه ادارات دولتی و نهادهای اجتماعی و فرهنگی را برای مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر فراخواند و اضافه کرد: برنامه ریزی های بروز و کارآمد، ترویج فعالیت های فرهنگی و تشویقی، شدت برخورد نیروی انتظامی با توزیع کنندگان و مشارکت مستمر مردم با متولیان امر، زمینه کاهش چشمگیر مصرف مواد مخدر را فراهم می کند.
عسگری یادآور شد: ناامنی های موجود در کشورهای همسایه و عدم کنترل بعضی از نقاط مرزی، باعث شده که سوداگران مرگ از این فرصت استفاده کنند و نسبت به وارد کردن مواد مخدر به کشور با هدف آلوده سازی جامعه بویژه جوانان اقدام کنند.
وی تاکید کرد: نهاد خانواده، دستگاه تعلیم و تربیت و مراکز دانشگاهی نقش بسیار مهم و ارزنده ای در اصلاح و سالم سازی فضای عمومی جامعه دارند بطوری که اگر فعالیت های اینها بدون تداخل و بر اساس هم افزایی انجام شود، بدون تردید شاهد تغییر مثبت فضا و تقویت نشاط و امید در جامعه خواهیم بود.
ششم تا دوازدهم تیر ماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7174/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.