به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، مصطفی نعمتی در خصوص فعالیت های آموزشی دانشگاه اظهار داشت: دانشجویان موظفند با هماهنگی اساتید مربوطه در این برنامه‌ ها شرکت کنند و پایان کلاس‌های دروس نظری در ترم جاری روز چهارشنبه یازدهم تیرماه و آغاز امتحانات روز شنبه ۲۱ تیرماه است.

وی افزود: اساتید و دانشجویان باید آمادگی لازم جهت برگزاری امتحانات به صورت مجازی را داشته باشند، همچنین مهلت ارائه دروس عملی، پروژه و کارورزی که امکان برگزاری به صورت الکترونیکی مقدور نیست، با در نظر گرفتن تمامی ضوابط بهداشتی و مراقبتی تا ۳۱ شهریور ماه تمدید می‌شود.

نعمتی در خصوص ارائه پایان نامه نیز یادآور شد: برگزاری جلسات دفاع به صورت مجازی امکان پذیر است و دانشجویان می‌توانند از طریق مکاتبه با مدیران گروه و هماهنگی لازم با اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه، جهت تعیین زمان و سپس برگزاری دفاع اقدام کنند.

وی ادامه داد: آخرین مهلت دفاع از پایان‌نامه و رساله‌ها در نیمسال جاری بر اساس مصوبات آتی ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: کارشناسان آموزش دانشکده‌ ها آماده دریافت درخواست های آموزشی دانشجویان از طریق سامانه گلستان هستند و دانشجویان نیز جهت حذف نیمسال بدون احتساب سنوات، باید از طریق سامانه سجاد اقدام کنند ضمن اینکه جهت حذف اضطراری دروس در این نیمسال، تایید استاد برای حذف دروس ضرورت نخواهد داشت.

نعمتی اظهار داشت: در صورت موافقت با حذف واحد یا نیمسال برای دانشجویان شهریه‌پرداز، مبلغ پرداختی آنان بعنوان بستانکاری محاسبه خواهد شد و دانشجویان متقاضی استفاده از سهمیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان جهت مشاهده اخبار و اطلاعیه‌ها در خصوص ثبت نام و شرایط به سایت http://www.ilam.ac.ir/dep/derakhshan مراجعه کنند.

نعمتی گفت: زمان برگزاری آزمون جامع در ترم جاری روز چهارشنبه هجدهم تیرماه تعیین می‌ شود و لازم به ذکر است با توجه به عدم برگزاری آزمون زبان خارجی، دانشجویان می‌توانند بدون داشتن نمره زبان خارجی در آزمون جامع شرکت کنند، بدیهی است ارائه گواهی نمره لازم زبان تا تیرماه ۱۴۰۰ الزامی است، در غیر این صورت قبولی آزمون جامع کأن لم یکن تلقی می شود.

گفتنی است مفاد این اطلاعیه صرفا در نیمسال جاری به علت شیوع ویروس کرونا در خصوص دانشجویان دانشگاه ایلام اعمال می‌شود و برای نیمسال‌های قبل و یا بعد قابل استناد نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.