سرهنگ رضاهمتی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به کاسته شدن بار ترددهای بین شهری در اسفند ۹۸ و فروردین ماه ۹۹ تصادف های منجر به جرح و فوت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: طرح محدودیت های تردد بین شهری وسایل نقلیه به علت شیوع ویروس کرونا همچنان تا پایان فروردین ماه تداوم دارد.

همتی زاده یادآور شد: تا تاریخ یادشده هر گونه تردد غیرضروری خودروها موجب توقیف یک ماهه وسیله نقلیه و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صاحب خودرو می شود.

وی اضافه کرد: همچنین کارکنان و کارگران شرکت ها و کارگاه های تولیدی و صنعتی خارج شهر باید حتی الامکان از سرویس های ایاب و ذهاب محل کار خود برای تردد استفاده کنند و در صورت استفاده از وسیله نقلیه شخصی باید برگه تردد معتبر از محل کار خود داشته باشند.

وی گفت: کارمندان اداری هم باید با برگه ماموریت و یا مجوز تردد معتبر از سوی محل کار خود داشته باشند تا بتوانند از جاده های بین شهری عبور کنند.

همتی زاده افزود: عشایر کوچرو بومی و مهمان برای کوچ باید از ماشین های دارای مجوز تردد استفاده کنند و همچنین مجوز تردد شامل حال زنبورداران، مرغداران و دامداران، کشاورزان و سایر بهره برداران کشاورزی است که با تاییدیه معتبر از طرف سازمان جهادکشاورزی اجازه عبور و مرور بین جاده ای در استان را دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.