علی بهشتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا در کشور ترویج فرهنگ خود قرنطینگی بین مردم است.

وی افزود: شرکت چشمه های جوشان خراسان و موسسه خیریه حضرت مهدی(ع) در عید سال نو در صدد است با تصاویر ارسالی هفت سین های مردم از نقاط مختلف کشور با محتوای ویروس کرونا این‌ جشنواره را برگزار کند تا حساسیت در خصوص مساله اپیدمی کرونا و نیاز به خانه ماندن مردم بالا رود.

بهشتی یادآور شد: هرکسی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه سهمی دارد و این موسسه با همکاری نهادها و شرکت های مختلف سعی در ترویج پویش سراسری در خانه می مانیم دارد و از طریق برگزاری این جشنواره مجازی به رسالت خود در زمینه مشارکت همگانی در مهار کرونا عمل کرده است.

وی اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا سوم فروردین ماه فرصت دارند تصاویر گرفته شده از سفره هفت سین خود را به شماره مجازی ۰۹۹۲۰۳۶۱۸۲۹ ارسال کنند و به قید قرعه به سه‌ تصویر زیبا و مفهومی سفره هفت سین با موضوع کرونا و پویش در خانه می مانیم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود.

موسسه خیریه حضرت مهدی (ع) با مدیریت مهرشاد سهیلی نوجوان ۱۵ ساله استان ایلام ساکن بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و فقرزدایی در استان ایلام فعالیت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.