حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با رییس بسیج مستضعفان اظهار داشت: باوجود این شرایط مثبت بین تمام مسوولان و همراهی مردم روند توسعه و رونق استان ایلام شتاب بیشتری به خود گرفته است.

وی افزود: استان مرزی ایلام با وجود تحرکات معاندان و گروهک های تفرقه افکن مزدور استکبار جهانی که در صدد ایجاد فضای ناامنی در استان هستند، از امنیت و اشراف اطلاعاتی بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: در موضوع بنزین که بسیاری از استان ها را به آشوب کشاند اما در استان ایلام با مدیریت درست مسوولان اجرایی و امنیتی بدون هیچ مشکلی سربلند بیرون آمد.

وی به نقش سپاه و بسیج در طرح های استان ایلام اشاره و اضافه کرد: سپاه و بسیج در استان نقشی سازنده، موثر و چشمگیری در احداث یا مشارکت طرح های محرومیت زدایی، اشتغال زا، توسعه ای ایفا می کند.

وی بر نقش پایگاه های مقاومت بسیج محلات و نقش ائمه جماعت این مساجد در ایجاد روحیه نشاط و همبستگی بین مردم و حضور خودجوش آنها در برنامه های مختلف تاکید کرد.

گفتنی است در جریان سفر سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفان کشور ۱۳۰ واحد مسکونی مددجویی واگذار، ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.