به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در نخستین نشست اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان اظهار داشت: دولت با وجود فعالیت در عرصه های مختلف و دستاوردهایی که کسب کرده ولی تاکنون بدرستی نتواسته این حجم از برنامه های اجرا شده را در اختیار افکار عمومی و اقشار مختلف مردم قرار دهد.

وی افزود: متاسفانه وحدت رویه و هماهنگی کاملی میان ارگان های مسئول به منظور انعکاس فعالیت های دستگاه های مختلف به مردم مشاهده نمی شود که باید با بررسی دلایل این امر نسبت به اصلاح این رویه اقدام شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: باید از تمامی ابزارها و ظرفیت های موجود به منظور بیان فعالیت های دولتمردان در عرصه های مختلف به مردم بهره برداری شود، اگر مردم در جریان امور قرار بگیرند ضمن حمایت بیشتر از نظام روحیه امید و نشاط در جامعه نیز تقویت خواهد شد.

نوذری یادآور شد: استفاده از ظرفیت رسانه ها ، روحانیت و بویژه تریبون های ائمه جمعه می تواند در این مسیر مثمرثمر باشد.

وی با انتقاد از برخی مدیران که نسبت به بیان فعالیت های صورت گرفته اهمال می کنند، اضافه کرد: عموم فرمانداران و مدیران موظف هستند با بیان خدمات صورت گرفته در حوزه کاری خود مردم را در جریان امور قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر لزوم برگزاری مستمر و با حضور مدیران ارشد دستگاه های عضو شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد و گفت: همه باید در چارچوب وظایف تعیین شده و با وحدت رویه و دوری از موازی کاری تلاش کنیم خدمات صورت گرفته را به بهترین شکل ممکن انعکاس دهیم.

نوذری با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی موجود در سطح جامعه اظهار داشت: ظرفیت رسانه با توجه به عمق تاثیرگذاری و آگاهی بخشی می تواند در کاهش بسیاری از این معضلات راهگشا باشد.

۷۱۷۲/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.