رئیس خانه مطبوعات ایلام گفت: اصحاب رسانه با وجود همه‌ی محدودیت‌ها سعی دارند رسالت ذاتی خود را به خوبی انجام دهند.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «عبدالحمید کرمی» در نشست هم‌اندیشی برای برگزاری برنامه‌های روز خبرنگار، اظهار کرد: خوشبختانه اعضای خانه مطبوعات استان ایلام با مشارکت در برنامه‌های مختلف به دنبال تقویت جایگاه رسانه‌های استان هستند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات در روزهای اخیر گفت: خوشبختانه اهالی رسانه‌ی استان در این انتخابات حضور بیش از 70 درصدی داشتند و رتبه اول مشارکت را در سطح استان به نام خود ثبت کردند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام با اشاره به عضویت 151 نفر از اصحاب رسانه استان در سامانه خانه مطبوعات، گفت: امیدواریم بقیه اصحاب رسانه استان که در این سامانه عضو نیستند هرچه زودتر ثبت‌نام کنند.

کرمی با اشاره به برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات در چند سال گذشته در ایلام، تصریح کرد: برگزاری این جشنواره زمینه بسیاری از مرودات استان ایلام را با استان‌های جدار مرزی ، فراهم کرد.

وی با بیان اینکه هر اقدام عمرانی و اقتصادی بدون داشتن پیوست فرهنگی و رسانه‌ای ابتر است، ادامه داد: اصحاب رسانه با وجود همه‌ی محدودیت‌ها سعی دارند رسالت ذاتی خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام گفت : خوشبختانه رسانه‌ها با نگاه دقیق و موشکافانه در کنار اختلاف سلیقه‌ها بر روی مسائل کلی استان وحدت نظر دارند که امیدواریم این روش پررنگ تر شود.

کرمی از برنامه‌ریزی برای برگزاری سومین سوگواره اربعین در آیینه‌‌ی رسانه خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته خبرنگاران استان برای ایام اربعین سنگ تمام گذاشته‌اند که جای تقدیر دارد.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.