به گزارش ایرنا، یونس آزادی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بدره اظهار داشت: مردم سراسر استان دید مثبت و بسیار خوبی نسبت به مردم بدره دارند و این نشان دهنده بزرگی، فرهنگ بالا و نجابت مردم این شهرستان است.
وی افزود: مسئولان از تمام توان و اندوخته های علمی و تجربی خود برای کمک به مجموعه شورای اداری و مردم شهرستان جهت حل و رفع مشکلات شهرستان به کار گیرند.
آزادی تصریح کرد: تفاوت یک مدیر با فعال سیاسی در این است که فعال سیاسی به دنبال این است که دیدگاه و تفکر خود را پیش ببرد، اما مدیر سیاسی باید از تمام توان و ظرفیت هایی که در شهرستان وجود دارد در برای توسعه منطقه استفاده کند.
سرپرست فرمانداری بدره عنوان کرد: از همه پتانسیل ها و ظرفیت های منطقه بدره برای توسعه استفاده می شود و با همه فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سطح شهرستان تعامل خواهم داشت.
وی گفت: بدون مشارکت مردم توسعه اتفاق نخواهد افتاد لذا در همه عرصه ها باید زمینه مشارکت فعال مردم را فراهم کنیم، مجموعه شورای اداری شهرستان، باید به موضوع برخورد صحیح و تعامل مثبت با مردم توجه ویژه داشته و حتی اگر امکان حل مشکل ارباب رجوع هم وجود ندارد باید با برخورد خوب و صحیح زمینه رضایت مندی مردم از مسئولان را فراهم کنیم.
آزادی یاداور شد: مدیران دستگاه ها کسب رضایت ارباب رجوع را در اولویت کاری دستگاه اجرایی خود قرار داده و این فرهنگ را در مجموعه خود نهادینه کنند.
آزادی اظهار داشت: مدیران باید بر قوانین و مقررات حوزه کاری خود اشراف کامل داشته و از تمام ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات مردم نهایت استفاده را ببرند.
وی عنوان کرد: دستگاه هایی که در زمینه اشتغال زایی فعال هستند باید تسهیلات و اعتباراتی را که در زمینه اقتصادی توسط دولت مهیا شده است را جهت استفاده شهروندان شناسایی و پیگیری کنند.
سرپرست فرمانداری بدره اظهار داشت: پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهرستان اولویت کاری باشد، لذا ضروری است که همه دستگاه های اجرایی هم پیگیر اجراشدن این مصوبات باشند و با توجه به این که این مصوبات مطالبات کلان و عمومی هستند در صورت اجرایی شدن، بسیاری از مشکلات شهرستان ها رفع شده و موجب رضایت مندی عمومی خواهد شد.
وی افزود: شهرستان بدره علی رغم اینکه یک‌ شهرستان نوپا می باشد، خوشبختانه از مناطق مستعد استان به شمار رفته و دارای پتانسیل ها و ظرفیت های زیادی برای توسعه است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.