به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با تیم جراحی موسسه خیریه محکم تهران در ایلام اظهار داشت: در دین مبین اسلامی حمایت و کمک به فقرا و محرومان یکی از مهمترین وظایف جامعه اسلامی است و آثار آن در زندگی دنیوی و اخروی انسانها به خوبی قابل رویت است.
وی با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم نیازمند و محرومین جامعه اسلامی به خودی خود یک عبات بزرگ محسوب می شود، افزود: انسان‏های نیکوکار و با ایمان، خود را در همه حال در محضر الهی می‏بینند و کارها و رفتار خود را در راه رضای خداوند انجام می‏دهند.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: در شرایط کنونی نظام ما به همدلی نیاز دارد و ایثارگران و مجاهدانی هستند که چنین خدماتی را در مناطق محروم انجام خواهند داد.
وی نگرش معنوی تیم جراحی موسسه تهران را در چنین شرایطی قابل تقدیر دانست و یادآور شد: این تیم خیریه با سفر خود به ایلام و ارائه خدمات رایگان منشاء خیر برای خانواده های دارای ناهنجاری های مادرزادی خواهد بود که این کار بسیار ارزشمند و در نزد خداوند بی اجر نخواهد بود.
حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استان ایلام حق بسیاری بر گردن نظام و کشور دارد و با ایستادگی در مقابل دشمن در هشت سال دفاع مقدس و تحمل آسیب های ناشی از آن باید مورد توجه قرار گیرد و نظام هم باید دین خود را به این استان همیشه در صحنه ادا کند.
امام جمعه ایلام به عملیات فتح میمک اشاره کرد و گفت: 19 دیماه سالروز آزادسازی میمک است که با کمک مردم عشایر و غیور ایلام بوقع پیوست و با این پیروزی دشمنان نظام عقب نشینی کرده و حالت دفاعی به خود گرفتند.
وی اضافه کرد: باید با یک نگرش جهادی ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم و همواره برای رضای خدا و خدمت به مردم پیشقدم باشیم.
تیم پزشکی فوق تخصصی ناهنجاری های مادرزادی اطفال موسسه خیریه محکم تهران، برای ویزیت و درمان بیماری های مادرزادی امروز سه شنبه وارد ایلام شد.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.