به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در دیدار با مدیر کل و کارکنان حوزه سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: تلاش دست اندکاران حوزه سوادآموزی استان با توجه به اینکه بدنبال ریشه کنی بیسوادی هستند قابل تقدیر و دارای اجر دنیوی و اخروی است.
وی افزود: شناسایی و جذب افراد بی سواد و آموزش و تلاش برای شکوفا کردن استعدادهای آنان اقدامی بسیار مهم بوده چرا که بسیاری از این سوادآموزان تا کسب مدارج دانشگاهی نیز پیش رفته اند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام یادآور شد: خدمت صادقانه در سوادآموزی صدقه ای ماندگار است چرا که به سبب برنامه های علمی، تربیتی، دینی و مهارتی که سوادآموزی در پیش گرفته، مسیر زندگی افراد به احسن تغییر خواهد کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام نیز در این دیدار گفت: سوادآموزی یک جایگاه جهادی است و افراد در این حوزه باید به صورت انقلابی تلاش و جهاد کنند.
اسفندیار رستم زاد افزود: همکاران پر تلاش ما در معاونت سوادآموزی طی سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال افرادی را که از نعمت سواد بی بهره مانده اند تا معادل پایه ششم ارتقا می دهند و افراد از آن به بعد می توانند به تحصیل خود ادامه دهند.
هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) است.
7171/66119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.