به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نمازجمعه ایلام اظهار داشت: دانشجویان باید گفتمان انقلابی را در جامعه گسترش دهند و در راستای بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان اهتمام ورزند.
وی افزود: اکنون دشمنان از طریق فضای مجازی در حال نفوذ گسترش فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی در بین خانواده ها و نسل جوان و نوجوان هستند که باید فرزندان فرهیخته و متعهد این مرز و بوم با استفاده از همین فضای مجازی از ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام دفاع کنند.
کریمی تبار با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز گفت: نماز بازدانده از زشتی ها و منکرات است واهتمام داشتن به نماز از مهمترین راه های جلوگیری از فساد و تباهی محسوب می شود.
وی در ادامه به 2 مناسبت جهانی روز خاک و کوهستان اشاره کرد و افزود: وضعیت طبیعت و خاک همچون آب نگران کننده بوده و مدیریت منابع آب و خاک از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی در پایان از طرح استاندار ایلام مبنی بر برگزاری میزخدمت در مصلی با حضور دستگاه های اجرایی تشکر کرد و خواستار تداوم این طرح شد.
امام جمعه ایلام یادآور شد : اجرای برخی خواسته ها همچون استخدام دولتی با توجه به شرایط کشور امکان پذیر نیست یا سخت و زمان بر است.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.