به گزارش ایرنا، سردار نورعلی یاری روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر که با حضور مسئولان ادارات و نهادها ،اعضای شورای تأمین و معتمدین این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دره شهر به عنوان شهرستانی با اصالت و شهید پرور از امنیت خوبی برخوردار است.
وی افزود: این امنیت جز با تلاش های شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان و مشارکت همه مردم ولایتمدار حاصل شده است که جا دارد صمیمانه از این تلاش ها قدردانی کرد.
سردار یاری ادامه داد: با هوشیاری و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت ایت اله العظمی امام خامنه ای در بسیاری از صحنه ها، شاهد خنثی شدن نقشه ها و طرح های دشمنان بوده ایم و مراقبت های شبانه روزی همکاران پرتلاش نیرو های نظامی ،انتظامی و امنیتی در نقاط مختلف استان سبب ناکامی معاندان شده است.
فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به اینکه شهیدان منادیان عزت و سربلندی هستند بیان داشت: الگوهای واقعی ما شهداء هستند و امنیتی را که آنها برای ما به ارمغان گذاشتند را حفظ کرده و برای استقرار آن در جامعه تلاش می‌کنیم تا مردم عزیزمان در آرامش و با آسودگی خیال زندگی کنند.
وی در ادامه خواستار تعامل و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان دره شهر با فرماندهی انتظامی این شهرستان شد و گفت: هرقدر این تعامل بیشتر باشد شاهد امنیت پایدارتری در منطقه خواهیم بود.
در پایان سردار یاری از زحمات سرهنگ مهرداد علی محمدی فرمانده سابق انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر و سرهنگ دوم علی جمالوندی را به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان دره شهر معرفی کرد.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.