جانشین فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: سال‌جاری با انجام 264 مورد عملیات در مقیاس با سال‌گذشته، کشف مواد مخدر 168 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سیدجعفر حسینی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به عملکرد یک ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان البرز طی 63 عملیات در کنترل و کاهش محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده جزو برنامه های کاری پیش رو بود که 90 درصد محقق شد و امیدواریم تا پایان سال به تمام برنامه های کشفیات دست پیدا کنیم.

وی افزود: در مجموع در یک ماه گذشته با کشف 910 کیلو مواد مخدر، 67 نفر قاچاقچی، دستگیر شدند.

سردار حسینی به یک عملیات اخیر اشاره کرد و گفت: 253 کیلو تریاک طی یک عملیات در شهرستان فردیس کشف و 2 متهم که برادر بودند، دستگیر و به مراجع قانونی سپرده شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی البرز با اشاره به عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در 5 ماه ابتدای سال، تصریح کرد: طی 264 مورد عملیات در مجموع 6 هزار و 528 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد.

وی اضافه کرد: این کشفیات به نسبت سال 96، هروئین و کراک با 4 هزار و 233 درصد افزایش، مرفین با 100درصد افزایش، تریاک با 93 درصد افزایش، حشیش با 10 درصد کاهش، سوخته با 66 درصد افزایش، شیره تریاک با 75 درصد افزایش و سایر مواد مخدر با 321 درصد افزایش همراه بوده است.

سردار حسینی گفت: در مجموع با 90 درصد اجرای برنامه در ارتباط با دستگیری قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر به نسبت سال قبل 168 درصد افزایش داشتیم.

وی اضافه کرد: کشف مواد مخدر منجربه دستگیری 344 قاچاقچی و 6هزار و 695 خرده فروش شد. همچنین با اجرای طرح پاکسازی 6 هزار و 110 معتاد جمع آوری شدند.

سردار حسینی به طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و اذعان داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده مناطق در دست اقدام است که طی عملیات متفاوت اجرا و دنبال خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی البرز، گفت: لازم است تمام دستگاهها، همکاری لازم را داشته باشند که بتوان با انجام کار جهادی، مبارزه صددرصد با توزیع و عرضه محقق شود و کمک به بازپروری معتادان متهاجر، داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.