علی علی اکبری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این پویش به برخی سئوالات و شبهات پاسخ داده می شود.
وی با بیان اینکه این پویش در قالب تیزر، موشن گرافی، پاکست وگزارش مردمی به صورت نمایشگاهی و طرح های مفهومی در فضای مجازی آغاز شده، اظهار داشت: پاسخ به سئوالاتی نظیر پول جمع آوری شده در امامزادگان به کجا می رود؟، چرا در ایران امامزادگان زیادی وجود دارد و در کشورهای عراق وعربستان که زادگاه ائمه معصومین (ع) است، تعداد آنها کم یا وجود ندارد؟، چرا پس از پیروزی انقلاب اسلامی امامزادگان بیشتر شده ؟ و داستان بعضی از امامزادگان همچون امامزاده بیژن چیست؟ یا جریان کشف امامزادگان جدید چیست؟ ، از جمله موضوعات این پویش است.
علی اکبری گفت: به همین منظور نمایشگاه هایی به صورت سلسله مباحث در قالب 20 پوستر در 25 امامزاده شاخص استان دایر شده و افزون بر پوسترهای این نمایشگاه ها، طرح های مفهومی نیز در سایت اوقاف و امور خیریه با عنوان تولیدات ویژه روز تکریم امامزادگان بارگذاری شده است.
وی به بخش های دیگر این پویش اشاره کرد و افزود: تولیدات رسانه ای در قالب تلویزیونی و رادیویی از دیگر بخش های این پویش است که ویژه معرفی و تکریم و توجه به امامزادگان، نقش و تاثیر این مکان های معنوی در نشاط و پویایی خانواده ها و فضای کلی جامعه و نیز نقش آفرینی مثبت زیارت های معنوی در زندگی شخصی، روابط اجتماعی افراد و استفاده بهینه از فرصت حضور در صحن وسرای امامزادگان است که در فضای مجازی تولید ومنتشر شده است.
مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: این تولیدات حرکتی است هدفمند با موضوع نشاط و تربیت پیوند و سبک زندگی پایدار زیر سایه حضرات و نوادگان پاک و مقدس ائمه معصومین (ع) که در صدد است تا گفتمان لذت زیر سایه معنویت و زیارت را جریان سازی کرده و مکان های معنوی و از جمله حرم امامزادگان مقدس را وارد سبد سیاحتی و تغذیه روحی و روانی مردم کند.
در استان البرز بقعه متبرکه حدود 100 امامزاده وجود دارد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.