به گزارش ایرنا، رحیم بنا مولایی روز یکشنبه در نشست مشترک هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز با روسای شهرک های صنعتی استان گفت: در بحث تامین مواد اولیه و نوسازی صنایع ، دولت برنامه هایی را به مرحله اجرا درآورده است.
وی تصریح کرد: نباید نسبت به نوسازی صنعت بی تفاوت باشیم، چرا که محور اصلی حرکت ما تولید محصولات مرغوب و ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در داخل و خارج از کشور است .
وی از اتاق بازرگانی به عنوان سوپاپ اطمینان بین حاکمیت و بخش خصوصی نام برد و گفت: باید صاحبان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان از امکانات دولتی فراهم شده برای تقویت و تحول در صنعت استفاده کنند.
وی اعمال مدیریت صحیح در بحث نوسازی صنایع را مورد تاکید قرار داد و افزود: به عنوان مثال دولت برای صنایع نساجی اعتبار ویژه اختصاص داده و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.
بنامولایی افزود: دراجرای منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی هدف اقتصاد درون زا و برون گرا را دنبال می کند ، لذا برای تحقق این مهم نیازمند یک سری امکانات و حمایت دولتمردان هستیم .
وی تشکیل نشست های کمیته بررسی و رفع مشکل کمبود آب و نیز برنامه ساماندهی استارتاپ ها با محوریت اتاق بازرگانی را از حرکت های در دست اجرای اتاق بازرگانی عنوان کرد.
استان البرز 3 هزار و500 واحد تولیدی صنعتی فعال دارد.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.