به گزارش ایرنا، سیدعباس عراقچی روز شنبه درنشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینایان درمنطقه ویژه اقتصادی پیام درکرج افزود: فعالیت های این فدراسیون طی 3 ماه گذشته قابل تقدیراست .
وی با اشاره به برگزاری رقابت های پاراآسیایی نابینایان جاکاتار در مهرماه سال جاری اظهار داشت: با توجه به اهمیت این رقابت ها نیازهای فدراسیون باید شناسایی تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.
عراقچی گفت: فدراسیون های ورزشی معمولا در3 ماهه نخست سال درگیر جذب اعتبارات و برنامه ریزی هستند و کمتر می توانند اردو و مسابقه برگزار کنند ولی فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در این زمینه به خوبی عمل کرده است.
وی ادامه داد: انتظار می رود در سال جاری ورزشکاران این فدراسیون موفق شوند در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا برای کشورمان آفرینی کنند.
عراقچی گفت: در تمام رشته های ورزشی امید داریم که بتوانیم مدال های زیادی را کسب کنیم و با تلاش ورزشکاران و حمایت مسئولان این مهم می تواند اتفاق بیفتد.
اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینا اعزامی به مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا از 2 تیرماه جاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز آغاز شده و 10 روز ادامه دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.