به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی عصر شنبه در مراسم جشن روز جوان که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با تبریک این روز با اشاره به رشادت های حضرت علی اکبر (ع) در روز عاشورا که مصداق بارز جوانی، رشادت و شجاعت است، افزود: مراسم امروز با حضور جوانان بسیار شاداب و پرشور برگزار شد.
وی ادامه داد: اعتقاد ما به تبعیت از سیاست های کلان دولت، استفاده از جوانان در پست ها و عرصه های مختلف مدیریتی است. با جوانان باید صادقانه برخورد کرد چراکه روح پاک و بی آلایش جوانان تنها با صداقت و صمیمیت مانوس می شود.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه جوانان با پویایی و شادابی درونی، ظرفیت های بزرگی دارند که برای بروز نیازمند حمایت هستند، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری البرز ایران کوچک و رنگین کمانی از اقوام است و بر این باور هستیم که باید از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد بخصوص در حوزه جوانان بهره برد.
وی گفت: در مواجهه با جوانان نباید شعار داد بلکه ضرورت دارد برای این قشر ارزشمند جوان برنامه ریزی کرده و وارد میدان عمل شدیم و از صبح تا شامگاه امور توسعه و رشد استان را با جدیت دنبال می کنیم.
استاندار البرز با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ایجاد بسترهای اشتغال جوانان اندیشیده می شود، افزود: درصدد ایجاد بسترهای افزایش امید در استان هستیم و در این راستا خانه جوان در تمامی شهرستان ها ایجاد می شود.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.