مسعود قاسمی در نهمین نشست دبیرخانه مشترک اتاق های بازرگانی ، تعاون و اصناف استان، گفت: این بولتن توسط اتاق بازرگانی ایران و با هدف شناسایی قوانین مخل کسب و کار از موانع و خسارات کلان ناشی از نواقص قوانین کهنه و تاریخ گذشته حاکم در فضای کسب و کار منتشر می شود.
وی افزود: اتاق های بازرگانی سراسر کشور کلیه مشکلات و نارسایی های ناشی از ضعف قوانین در مسیر تولید ، اشتغال و صادرات را برای درج در بولتن ویژه 'قوانین مخل کسب و کار' به اتاق بازرگانی ایران ارسال می کنند.
قاسمی اظهار کرد : در این راستا اتاق بازرگانی البرز نیز کلیه پیشنهاد ها و راهکارها در خصوص پایش قوانین مخل کسب و کار که در نشست های مختلف این اتاق مطرح می شود را در اختیار استانداری و اتاق ایران قرار می دهد.
وی با اشاره به نقش کلیدی و مهم دبیرخانه مشترک اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون گفت: انعکاس قوانین مخل کسب و کار از طریق تریبون این دبیرخانه مشترک نیز نقش موثری در اصلاح این قوانین دربرخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: تعامل هر چه بیشتر بین سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون می تواند نقش تاثیر گذاری در شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای موثر در جهت رفع قوانین مخل کسب و کار داشته باشد.
وی ادامه داد: موفقیت در حد انتظار در این زمینه در صورتی حاصل خواهد شد که اتاق های بازرگانی، تعاون و اصناف با وحدت و همبستگی زیر یک چتر و از یک تریبون مشکلات و راهکارهای رفع موانع کسب و کار را مطرح و پیگیری کنند.
در ادامه این نشست 'اکبر حیدری' دبیر اتاق تعاون استان نیز طی اظهاراتی ضرورت اجرای ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار با هدف ساماندهی و کاهش مراجعه نمایندگان دستگاههای اجرایی به واحد های تولیدی را مورد تاکید قرار داد.
دبیر اتاق اصناف البرز نیز در این نشست پیشنهاد ایجاد سایت دبیرخانه مشترک اتاق های بازرگانی ، تعاون و اصناف را مطرح کرد.
میر اسماعیل صدیق همچنین انتشار ماهنامه مشترک توسط سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون را ضروری دانست.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.