منوچهر غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه استقلال شهرک ١١٠،میدان عشاق،باشگاه پوریای ولی ٤٤متری امام خمینی(ره)،تقاطع خیام،مصلی فردیس خیابان امام حسن(ع)، خیابان مصلی،مهدیه آل یاسین خیابان امام حسن(ع)،پارک تندرستی٤٤ متری شهرک ناز،پارک بهشت:جاده ملارد ،بلوار طالقانی،شهدای سرحدآباد جاده ملارد، سه راه سرحد آباد، جنب آتش نشانی آمادگی کامل را دارند شهروندانی که شب را بیرون از منزل خود می گذرانند، بتوانند دراین مکان ها مستقر شوند.
وی افزود: کمک و خدمت به مردم در دستور کار گروه مدیریت شهری قرار گرفته است، مکان هایی که برای استقرار موقت در نظر گرفته شده است آماده پذیرایی از مردم فردیس هستند.
وی اظهار داشت: در پی وقوع زلزله از هفته گذشته تمام نیروهای خدمات رسان مجموعه مدیریتی شهر فردیس آماده باش هستند و آمادگی کامل برای کمک به مردم را دارد.
شهردار فردیس گفت: روند آماده باش دستگاه های خدمات رسان فردیس تا زمانی که شرایط از سوی مدیریت بحران البرز عادی اعلام شود ادامه خواهد داشت.
غفاری افزود: به منظور استقرار سوله های مدیریت بحران در سطح شهر کانکس هایی تعبیه شده است که در مرکز شهر، منطقه 1و منطقه ٢ مستقر است و در شرایط بحرانی ارائه خدمات خواهند کرد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.