به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد صادق کفیل عصر سه شنبه درمراسم بیعت با امام عصر(عج)در امامزاده طاهر کرج، افزود: رابطه امام با جامعه شامل سه دسته می شود، دسته اول کسانی هستند که امام را برای خودشان می خواهند،دسته دوم افرادی هستند که حرف امام را گوش می دهند که متدین باشند اما دسته سوم کسانی هستند که دغدغه شان نصرت و یاری رساندن به ولی امر است و توقعی از امام (عج)ندارند.
وی اضافه کرد:غیبت بدین معنا نیست که امام (عج)دیده نمی شود، بلکه به این معنا است که ایشان حکومت نمی کنند و در جواب کسانی که می پرسند چرا امام ظهور نمی کند، این جواب را می دهند که هنوز شیعه آماده نشده است.
کفیل با بیان اینکه بیعت به معنی یاری رساندن به امام زمان (عج)است، خاطر نشان کرد:سوالی که پس از ظهور همه از هم می پرسند این است که مردم دوران غیبت چگونه بوده اند که غیبت به طول انجامید، جواب این است که مردم دوران غیبت متدینی بودند که یارامام نبودند.
وی ادامه داد: باید به گونه ای عمل کنیم که همه دغدغه دین پیدا کنند، امروز اینجا جمع شده ایم تا به آقا بگوییم که وجود و زندگی مان برای شما است.
قایم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)گفت: جمع شده ایم تا دست در دستان امام زمان (عج)بگذاریم، امام یاری کسانی را می خواهد که دغدغه دین را داشته باشند.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.