به گزارش ایرنا، سلیمان شکری در جلسه ستاد اربعین البرز که بعد از ظهر سه شنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه در قالب مردمی کردن این اقدام ستاد با هماهنگی 14 کارگروه درصدد ایجاد موکب با تعامل مردم کرده، افزود: اکنون پروانه 33 موکب برای 35 هزار زائر البرز صادر شده است.
وی ادامه داد: مقرر بود که کمک های مردمی و سایر وجوهات مربوط به اربعین در حساب مشترکی جمع آوری شود ولی همچنان محقق نشده است.
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با حضور تشکل ها و صاحبان صنایع و تدابیری که اتخاذ شد بخشی از مایحتاج اجتماع اربعین امسال از این طریق تامین می شود.
ایرج موفق در جلسه ستاد اربعین امسال که بعد از ظهر سه شنبه برگزار شد با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی برای پشتیبانی اجتماع بزرگ اربعین امسال در سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز تشکیل شده افزود: در یکی از این نشست ها طبق سنوات گذشته از دوازدهم تا چهاردهم مهرماه امسال همایشی به منظور جمع آوری کمک های اصناف و صاحبان صنایع برگزار می شود.
در ادامه این نشست ناصر اسکندری مدیرعامل شرکت برق البرز با تاکید بر اینکه نیازهای بخش برق مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی تامین می شود، گفت: سال گذشته دو واحد مولد اضطراری تولید برق در اختیار مسیولان برگزاری این مراسم بزرگ تهیه شده بود که امسال نیز از این امکانات بهره خواهیم گرفت.
همچنین محمدی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با تاکید بر اینکه مسئولیت کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین در خصوص ارایه خدمات و بهداشتی درمانی مراسم پیاده روی اربعین حسینی در داخل کشور به وزارت بهداشت و در خارج از کشور به جمعیت سازمان هلال احمر و وزارت بهداشت عراق محول شده است، افزود: جلساتی با حضور معاونان برگزار و بنا شد معاونت بهداشتی در راستای برگزاری جلسات اموزشی برای خادمان وارد عمل شود، از طرفی باید به این‌نکته نیز اشاره کرد که بحث غربال گری خادمان در این ایام انجام می پذیرد.
احمدی مدیرکل شهری و شوراهای استانداری البرز بیان کرد: تامین 250 دستگاه اتوبوس مورد نیاز از تاریخ 14 لغایت 28 آبان ماه از طریق شهرداری کرج برای استقرار در مرز ها صورت می گیرد.
مدیرکل سازمان‌تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه 40 موکب برای استقرار زائران در کشور عراق در نظر گرفته شده است، گفت: زمینه سازی جذب مبلغ، مبلغه و راوی به تعداد 140 نفر فراهم شده است.
حجت الاسلام سبد عباس مسعودی با اشاره به اجرایی شدن طرح نائب شهدا در مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: این طرح به این طریق اجرا خواهد شد که هر زایر نایب الزیاره یک ‌شهید باشد.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.