به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار کرج در تالار شهیدان نژادفلاح این کلانشهرافزود: در گذشته یکی از مشکلات عمده مرکز استان البرز بهداشت و درمان بود که اکنون با کمک دولت و مدیریت شهری کرج ارتقاء پیدا کرده است .
وی گفت: اگر کمک های شورا و شهرداری کرج نبود نمی توانسیم موفقیت های خوبی در بخش های مختلف پیدا کنیم.
این نماینده مجلس با اشاره به احداث استراحتگاه برای راهیان نور در خوزستان توسط شهرداری کرج اظهار داشت: این مکان یک اقدام ارزشمند از سوی مدیریت شهری به شمار می رود.
کولیوند اظهار داشت: شهرداری کرج در 4 سال گذشته کمک های فراوانی به دستگاه های اجرایی و امنیتی استان کرده که قابل تحسین است.
وی افزود: در 3 سال گذشته شاهد یک جهش عمرانی در کرج بوده ایم و در این زمینه شهرداری پیشتاز بوده است.
این نماینده مجلس بیان داشت: یکی از پروژه های مهم و ارزشمند کرج اجرای تقاطع غیر همسطح حصارک بود که در 4 سال گذشته با توسعه این تقاطع از مصرف میلیون ها لیتر سوخت جلوگیری شده است.
وی با اشاره به اینکه کارهای بزرگ به طور حتم دارای کاستی هستند ، گفت: ورود شهرداری کرج به پروژه بزرگراه راه شهید همت از اقدامات ارزشمندی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی تنها نیمه خالی لیوان را می بینند ، اظهار کرد: کرج در سال های اخیر تحول چشمگیری در عرصه عمرانی داشته است.
وی از احداث یکهزارو200 هکتار درختکاری از منطقه کلاک تا شاهین ویلای کرج را نمونه دیگری از خدمات ارزشمند مدیریت شهری کرج برشمرد.
کولیوند ، اختصاص 224 هکتار زمین به بهشت علی بن ابی طالب (ع) در جنوب شهرستان کرج خبرداد و گفت: در کنار این زمین 500 هکتار برای حوادث غیر مترقبه تخصیص یافته است.
وی گفت: مدیریت شهری کرج در دور جدید فعالیت خود باید ریسک پذیری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد تا پروژه های عمرانی به خوبی مدیریت و اجرا شود.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.