شهرام عالی پور روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این روزها انتشاراخباری کذب تشویش اذهان عمومی خصوصا سپرده گذاران بانکی را هدف قرار داده و سعی در ایجاد بی نظمی و اختلال در سیستم پولی و بانکی کشور دارد.
رئیس منطقه 5 بانک شهر کشور گفت: این بانک به عنوان بازوی پر توان مدیریت شهری در تمام فعالیت ها از جمله احداث و تکمیل پروژه های عمرانی شهرداری های کرج و ساری طی سال های گذشته تاکنون منابع مالی طرح های در حال اجرا را تامین کرده است.
وی افزود: بهره برداری از طرح زیرگذر و روگذر تونل مهرویلا- طرح روگذر و زیرگذر میدان سپاه- طرح روگذر و زیرگذر خیابان شهید بهشتی سه راه باغستان و تامین مالی پروژه ملی بزرگراه همت شمالی در استان البرز و نیز بهره برداری و اجرای طرح های بزرگ اجرایی در مرکز استان مازندران از جمله فاز 3 ابن شهرآشوب- پارک بانوان فرح آباد- زیرگذر میدان فرح آباد- پارک بوستان ولایت،پل روگذر سرداران شهید رجائی و پل کابلی بزرگ ساری از مهمترین اقدامات حمایتی این بانک است.
وی گفت: بانک شهر فقط در 2 ماهه اول سال جاری به میزان بیش از 5 درصد رشد منابع مالی داشته که بیانگر اعتماد عمومی در گستره تمام ایران اسلامی می باشد.
عالی پور در ادامه عنوان کرد: بانک شهر پیشرو در خدمات الکترونیک و نصب بیش از 350 پیشخوان شهرنت در کل کشور و بیش از50 شهرنت در استان های البرز، مازندران و گلستان با فعالیت شبانه روزی و به روز بودن در تمام فعالیت های نوین بانکی و اجرای سیستم پرداخت موبایلی NFC برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران و آمادگی جهت برگزاری نمایشگاه کتاب استانی در کل کشور از جمله کرج- گرگان و ساری می باشد.
وی با بیان اینکه صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان شهر متعلق به بانک شهر صرفا از نظر حروف اسمی دارای تشابه اسمی بوده لیکن هیچگونه ارتباط ظاهری و ماهیتی با موسسه اعتباری آرمان نداشته و در جذب هرچه بیشتر منابع مردمی نیز با راهنمایی و توضیحات مبسوط توسط کلیه همکاران تاکنون بیش از گذشته موفق و توانمند بوده و کماکان متعهدانه کلیه حق و حقوق و سود متعلقه ماهیانه سرمایه گذاران را تضمین و اجرا می نماید.
به گفته وی بانک شهر در سال 95 تنها بانک در مجامع عمومی است که توانست سود شناسایی نماید و با تدبیر به عمل آمده و آمادگی کامل در اواخر تیرماه سال جاری اقدام به برگزاری مجمع عمومی عادی خواهد نمود که قطعا با سود حاصله همراه خواهد بود.
رئیس منطقه 5 بانک شهربا تاییدکلیه فعالیت ها به منظور تنویر افکار مشتریان تاکید کرد: این بانک شهر عطف به وظایف ذاتی و ماهیتی خود ضمن حمایت از کلیه شهرداری های کلان شهر، شهرداری های سهامدار و شهرداری های غیر سهامدار و زمینه ارتقا وضعیت ناوگان های حمل نقل عمومی، بهبود خدمات عمومی تاکسیرانی ، اتوبوسرانی، استفاده از خدمات مجازی در کلیه نمایشگاههای سال جاری در مناسبت های مختلف پیش رو و اجرای کلیه طرحهای عمرانی، آبادانی و نوسازی در سطح کلیه شهرها و شهرستانهای کشور، با تمام قدرت حافظ حقوق سپرده گذاران و سرمایه گذاران و با نوآوری در خدمت، جدیدترین خدمات بانکی را به منظور بهبود زندگی هموطنان ارایه و اجرایی می نماید.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.