به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی روز چهارشنبه در نشست انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان کرج، با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق در عبادات برای همه مسلمانان، افزود: نیکوکارانی که زندگی را نه فقط برای خود، بلکه برای دیگر انسان ها نیز سالم و سرزنده می خواهند، در ماه مبارک رمضان با حضور پررنگ خود در فعالیت های خیریه ،با دستان پرمهر خود، اشک از چشمان دردمند بسیاری از نیازمندان می زدایند.
وی، به موضوع مشارکت شایسته تقدیر شهروندان خیر در شهرستان کرج برای حمایت از زندانیان آبرومند و نیازمند و خانواده های آنان در زمینه درمانی،معیشتی و تحصیلی در سالهای اخیر اشاره کرده کرد.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان ، حضور خیرین شهرستان کرج، در جشن های گلریزان برای حمایت از زندانیان آبرومند نیازمند و خانواده های آنان موجب شده است تا در سال 95 ، این انجمن رتبه برتر را کسب کند
وی ادامه داد: از عموم شهروندان نیکوکار برای مشارکت در امور خیریه، دعوت کرد و اضافه کرد:انتظار داریم انجمن های خیریه ، با برپایی جشن های نیکوکاری، گلریزان ، برای جذب مشارکت های عمومی و مساعدت نهادهای حمایتی و اجتماعی ، برای بالابردن امکان خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش خود، تلاش کنند.
در این نشست در خصوص برگزاری مراسم جشن نیکوکاری انجمن حمایت از خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان و دعوت از خیرین، تصمیماتی اتخاذ شد.
8029/1535خبرنگار: حکیمه کشاورز **انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.