مهندس نوید اسلامبک در گفتگو با خبر آنلاین بیان کرد : متولد شهریور سال 1360 و فارغ التحصیل در مقطع فوق لیسانس در رشته اقلیم شناسی در برنامه ریزی شهری (کلیماتولوژی) از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران میباشد . از سوابق شغلی و هنری میتوان به کارگردانی جشنهای رمضان در استان البرز طی چند سال متوالی و عضو هیئت رئیسه اتحادیه پوشاک فردیس و مدیر مسئول مجموعه فروشگاهای ژاکوب اشاره نمود.
اسلامبک با اشاره به مجموعه سوابق و فعالیتهای خود اظهار داشت : رشته تحصیلی و تخصص در زمینه برنامه ریزی شهری از جمله مولفه هایی است به عنوان گزینه ای بسیار مناسب جهت ورود به شورای شهر فردیس می توان عنوان کرد .
وی در ادامه بیان کرد : با توجه به آمار و وضعیت فعلی در فردیس و هم این طور وجود امکانات موجود شهری و جمعیت انسانی حال حاضر باید تمام همت و تلاش خود را برای به کار گیری این شاخصه های فعلی انجام داد .
نوید اسلامبک با تاکید بر این موضوع گفت : به عنوان کاندیدای دوره پنجم شورای شهر فردیس تلاش خواهم کرد تا با عزمی راسخ و همتی بلند پا به عرصه رقابت خواهم گذاشت و تمام توان و تخصص خود را برای داشتن شهری مغنی از آرامش و امنیت را فراهم خواهد کرد .
مهندس اسلامبک با اشاره به سرانه بسیار پایین فضای سبز شهری و فضاهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی ،از جمله کتابخانه ، سالن های ورزشی عمومی و تخصصی عدم وجود پارک بانوان در این منطقه ،تاکید داشت : که با بهره گیری از تمام ظرفیت شهرداری می بایست نسبت به توسعه این بخش ها اهتمام ورزید و وظیفه تمام نمایندگان شورای شهر است که از ابتدا با تلاش و برنامه ریزی درست نسبت به ارتقای این امکانات رفاهی برای شهر ستان فردیس اقدام نمایند.
وی با اشاره به معضلات و مشکلات متعددی که در این شهرستان وجود دارد بیان کرد : میتوان به مشکلات حوزه حمل و نقل عمومی،معضل دست فروشی در سطح معابر عمومی،عدم و جود آرامستان واصلاح وضعیت معابر اصلی و فرعی سطح شهر جهت دسترسی های محلی اشاره نمود.
مهندس اسلامبک در پایان عنوان کرد : اگر هر کدام ازکاندیدا ها بنابرسطح اختیارات و مسئولیتی که برایشان در نظر گرفته شده است برنامه ریزی کنند ،جامعه هیچ گاه درگیر وعده های پوچ و انجام نشدنی انتخاباتی نخواهد شد. من به عنوان کاندیدای شورای شهر از تمام شهروندان محترم فردیس تقاضا دارم نسبت به حضور حد اکثری در پای صندوق های رای اهتمام ورزیده و در انتخاب کاندیدای اصلح در حوزه ریاست جمهوری و شورای شهر شرکت گسترده داشته باشند....باشد که شاهد سرافرازی روز افزون شهر و کشورمان باشیم.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 650089
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.