به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز شنبه در نشست شورای ورزش شهرستان فردیس، افزود: این شهرستان قهرمانان زیادی از جمله علیرضا کریمی در کشتی ،ابوالفضل امینی در بوکس و افراد دیگری در سایر رشته های ورزشی دارد که در تلاش هستیم زیرساخت های لازم با کمک خیرین و سایر دستگاه ها فراهم شود.
وی ادامه داد:امیدواریم با همکاری فرماندار و دستگاه های اجرایی مصوبات جدید در این شهرستان اجرایی شود و سال 96 سالی پربار برای قهرمانی ورزشی باشد.
وی اظهارداشت: 164 سالن ورزشی در استان البرز وجود دارد که از این تعداد فقط 39 مکان فعال است ، البرز به لحاظ زیرساختی بعد از استان های سیستان و بلوچستان و اردبیل قرار دارد.
غفرانی گفت: شهرداری ها حداقل برای مدال آوران ورزشی بنر نصب کنند تا آنان تشویق شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان در حد توان خود نسبت به استقبال قهرمانان ورزشی و تجلیل آنها اقدام می کند.
غفرانی افزود: جمعیت استان البرز زیاد و امکانات اداره کل محدود است اما با این حال برای تبریک با سایر مسئولان استان به دیدار تک تک قهرمانان ورزشی استان می رویم.
وی بیان کرد: برای تشویق و حمایت از قهرمانان ورزشی استندهای تبلیغاتی در اختیار هیات های ورزشی شهرستان فردیس قرار گیرد.
غفرانی گفت: ورزش بانوان در برخی رشته ها مانند ووشو و تکواندو با وجود کیمیا علیزاده از ورزش آقایان جلوتر است.
وی با اشاره به مشکلات زمین فوتبال فردیس در زمینه جایگاه تماشاگران اظهار داشت: برای تحقق این امر با هماهنگی و همکاری شهرداری درختان موجود در حاشیه این زمین فوتبال جابجا و به مکان دیگر انتقال می یابد.
وی علت متوقف شدن روند عملیات پروژه مجموعه ورزشی در تندرستی در فردیس را کمبود اعتبار و نقدینگی مطرح کرد و گفت: به دلیل کمبود نقدینگی برای برخی پروژه های استان اسناد خزانه تعریف شده است.
مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان البرز گفت: با توجه به کمبود بودجه و مکان ورزشی در امر ورزش با شهرداری کرج تفاهمنامه همکاری امضاء کرده ایم تا در پارک ها مکانی را برگزاری مسابقات ورزشی جوانان وکلاس های آموزشی برای تشکل های مردم نهاد در اختیار این اداره کل قرار دهد .
غفرانی افزود: 150 تابلوی تبلیغاتی از سوی شهرداری کرج به اداره کل ورزش و جوانان استان در جهت کسب در آمد و اطلاع رسانی در حوزه ورزش قرار داده است و شهرداری کرج همکاری همه جانبه ای را با اداره کل ورزش در زمینه های مختلف دارد.
وی در ادامه افزود: امسال با همکاری شورای شهر و شهرداری کرج 94 ورزشکار استان تجلیل شدند و به 30 هیات ورزشی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک کردند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.