به گزارش ایرنا، نوربیک موراشف وزیر کشاورزی، صنایع غذایی و احیای اراضی قرقیزستان و هیات همراه روز سه شنبه در بازدید از موسسه رازی که به همراه معاون وزیر کشاورزی در امور تولیدات دامی کشورمان انجام شد، افزود: از روز گذشته فرصت یافتیم از برخی موسسات دامپزشکی، کشاورزی و حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی ایران بازدید داشته باشیم.
وی ضمن ابراز خرسندی از این بازدیدها اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دارای تجربیات بالایی در بخش واکسن سازی و ترویج واکسن ها در دنیا است و با وجود موسسه رازی از پیشرفته ترین کشورهای جهان در زمینه تولیدات واکسن و فرآورده های بیولوژیک به شمار می رود.
وزیر کشاورزی، صنایع غذایی و احیای اراضی قرقیزستان خاطرنشان کرد: کشور قرقیزستان تاکنون واکسن و فرآورده های بیولوژیک خود را از کشورهای چین و روسیه وارد می کرد که با مشاهده صنعت واکسن سازی در موسسه رازی، علاقمند شدیم، با همکاری مشترک با این موسسه بتوانیم از تجربیات این مجموعه بهره ببریم.
وی با تاکید بر اینکه واکسن های موسسه رازی به لحاظ قیمت رزانتر و از کیفیت بالاتری برخوردار است، گفت: برهمین اساس در نظر داریم با انجام اقدامات لازم، نسبت به واردات واکسن های موسسه رازی به کشور قرقیزستان اقدام کنیم.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی **پردازشگر: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.