سید محسن موسوی  شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود تعطیلات عید و با توجه به شیوع ویروس کرونا، فروشگاه های تعاون روستایی در راستای رفاه حال کشاورزان انواع کود شیمیایی شامل اوره ، سولفات ، ماکرو و میکرو المنت را با لحاظ پروتکل‌های بهداشتی توسط اتحادیه تعاون روستایی استان در سطح استان البرز توزیع کرده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۳۷۵ تن دیگر کود اوره که توسط تشکل ها خریداری شده که در حال حمل از مبادی پتروشیمی ها به سمت انبارهای شبکه برای توزیع بین کشاورزان می باشد.

وی در ادامه به برخی اقدامات تعاون روستایی استان به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت:  در یک مرحله پیش از آغاز سال جدید، بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده توسط شرکت تعاونی کشاورزی دامداران صنعتی نظرآباد بین بهره برداران این شهرستان توزیع شد.

موسوی اضافه کرد:‌ همچنین در ایام نوروز نیز این شرکت تعاونی  ۵۰ گالن چهار لیتری مواد ضدعفونی‌کننده دست ، ۶۰ گالن چهار لیتری مواد ضدعفونی‌کننده محیط و سطوح ، یک هزار عدد ماسک معمولی ،۴۰۰ عدد ماسک ،۵۰۰ جفت دستکش لاتکس، چهار تن مایع ضدعفونی‌کننده فرمالین برای  ضدعفونی محیط  دامدارای‌ها و وسائل نقلیه توزیع کرد.

 مدیر تعاون روستایی استان البرز با تاکید بر اینکه تشکل‌های تحت پوشش، تمام امکانات و ظرفیت‌های بالقوه خود را در اختیار کشاورزان و دامداران و مردم قرار می‌دهند، از عملکرد شرکت تعاونی کشاورزی دامداران صنعتی نظرآباد از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، ابراز رضایتمندی کرده و این شرکت را جزو فعال‌ترین و موفق‌ترین تشکل‌های تحت پوشش برشمرد.

 تعاون روستایی استان البرز دارای ۸۵ تشکل و بالغ بر ۲۵ هزار بهره دار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.