عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد، افزود: خدا را شاکرم که مقابله با کرونا در البرز با اتحاد و انسجام مجموعه مسئولان روند بسیار خوبی را طی کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری طبق خواسته‌ای که از رییس دانشگاه علوم پزشکی داشتم، آمارها به صورت دقیق و بدون هیچ گونه کم و کاستی به رسانه ها و مردم اعلام شد.

شهبازی گفت: البرز علیرغم اینکه بستر لازم را به لحاظ تراکم جمعیت و بسیاری عوامل دیگر داشت، همچون سایر استان های همجوار در بحران و وضعیت قرمز قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تمام مسوولان استان به واقع نشان دادند که عاشق خدمت به مردم و نظام هستند، افزود: شیب شیوع کرونا در البرز ملایم است.

استاندار البرز اضافه کرد: فرمانده یکی از بزرگترین ناوهای آمریکایی به دلیل ابتلای نیروهایش به کرونا نگران بود و ترس از جنگ داشت بنابراین چنین روندی نشان می دهد که آمریکا یک قدرت پوشالی است.

وی آمادگی همه جانبه کشور برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است، گفت: در بحث اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران، هلال احمر، شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی همراهی و هماهنگی بسیار خوبی داشته اند.

شهبازی با اشاره به اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد، گفت: البرز و تهران در خصوص محدودیت تردد خودرو در قالب یک استان دیده شده اند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.