عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در بازدید از مبادی خروجی استان البرز و نظارت بر روند غربالگری و پایش بیماری کرونا افزود: در جلسه ای که هفته گذشته به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری برگزار شد،  ایشان توصیه کردند که با توجه به اینکه معطلی خودرو ها در خروجی کرج ترافیک زیادی دارد برنامه ریزی شود که با توجه به مصوبه ستاد ملی، غربالگری در خروجی های استان البرز انجام شود.

وی ادامه داد: تیم های هلال احمر با دستگاه های تب سنج به کنترل مبادی می پردازند،  نیروی انتظامی، مسوولان محلی و راهداری استان البرز نیز همراهی لازم را دارند.
شهبازی گفت: تیم های هلال احمر مجهز به تب سنج در تیم های دونفره در  سه لاین به صورت مجزا به رصد و پایش مسافران عبوری می پردازند.
وی افزود: اکنون در البرز هزار و ۴۹ تخت شرایط لازم را برای نقاهتگاه دارند و تاکنون در این زمینه ۳۰۰ تخت به بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی متصل شده است.
استاندار البرز  با قدردانی از تلاش های نیروهای هلال احمرو  نیروی انتظامی در کنترل مبادی استان اضافه کرد: کسانی که به استان های آلوده سفر کرده اند و علایم بیماری را دارند، ۱۴ روز قرنطینه می شوند.

تاکنون تست کرونای  یک هزارو۲۹۶ بیمار در البرز مثبت بوده و در مجموع ۱۸۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در این استان جان باخته اند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.