به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس،  سردار عباسعلی محمدیان افزود:  در پی انجام  اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر، سه نفر سوداگر مرگ که در امر توزیع موادمخدر به صورت گسترده در سطح استان البرز فعالیت دارند شناسایی و دستگیری آن ها در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز طی رصد تحرکات یکی از سوژه ها، نامبرده را با یک دستگاه خودروی پراید در حالی که اقدام به تهیه مواد کرده و به سمت شهرستان فردیس در حال حرکت بود مشاهده و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس و رعایت موازین حفاظتی خودرو متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سردارمحمدیان افزود: در بازرسی از صندوق عقب خودرو، مقدار ۷۳ کیلو تریاک با لفافه که در بطری های نوشابه جاسازی شده بود کشف شد.

وی خاطرنشان کرد : در ادامه یکی دیگر از عناصر توزیع مواد مخدر نیز که با یک دستگاه خودرو کامیون اقدام به حمل مقادیر زیادی مواد مخدر از استان های شرقی کشور کرده و خودرو حامل مواد را به محمد شهر کرج منتقل کرده بود را شناسایی و راننده خودرو طی یک عملیات غافگیرانه دستگیر شد.

وی  بیان داشت: در بازرسی از خودرو مقدار ۶۳ کیلو تریاک که داخل شیشه های نوشابه و در بار صیفی جات جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز گفت:  با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز یکی دیگر از عناصر توزیع کننده مواد مخدر که اقدام به نگهداری مواد در منزلش در منطقه مهرشهر کرج  کرده و فروش آن در بین مشتریانش می کرد شناسایی و از منزل وی ۱۸ کیلو مواد مخدر تریاک کشف شد.

وی افزود: در مجموع ۱۵۴ کیلو مواد مخدر تریاک از قاچاقچیان  کشف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.