فرشته فهمیده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، طرح کافه شهدا توسط دانش آموزان ولایت مدار استان البرز با رویکرد مذهبی و انقلابی در مدارس و مراکز عمومی کلید خورد که تا کنون بازتاب های مهمی به ویژه در بین نسل چهارمی ها داشته است.
وی با اشاره به اینکه در کافه شهدا حال و هوای معنوی موج می زند، خاطرنشان کرد: این طرح در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کرج  به اجرا درآمد تا رشادت های فرزندان روح الله به زبان قلم و هنر به تصویر کشیده شود.
وی بیان داشت: در کافه شهدا، نمایشگاهی دیدنی مزین به تصاویر و وصایای شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم دایر شد که خود یک روایتگری بدون کلام درمسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
خواهر شهید محمد حسین و داود فهمیده  از دلنوشته های زیبا  دانش آموزان به شهدا به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای اجرای طرح کافه شهدا درمدارس و غرفه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن درالبرز یاد کرد.
وی یادآورشد: در این محفل نورانی از مهمانان با چای ایرانی و دمنوش پذیرایی شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز یکی از برنامه های مهم و تاثیرگذار چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس این  استان را کافه شهدا تشکیل داد تا دانش آموزان در فضایی دلنشین از مکتب شهدا درس انقلاب و ولایت مداری بیاموزند.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.