استاندار البرز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این استان نوپا بوده، اما محصولات استراتژیک کشور را تولید کرده و همچنان در حوزه تولید سربلند است.

عزیزاله شهبازی افزود: این نمایشگاه توانسته تنها بخش اندکی از دستاوردهای انقلاب را در معرض دید عموم قرار دهد.

وی اضافه کرد: این توانمندی و دستاوردها در حوزه های دارویی، کشاورزی، دانش بنیان و شتاب دهنده ها در شرایط سخت و تحریم ها حاصل شده در واقع نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و خدماتی مشتی از خروارها اقدامات، ابتکارها و خلاقیت های فرزندان این مرز و بوم است.

شهبازی با بیان اینکه شکوفایی فرصت های نهفته البرز را وظیفه خود می دانم عنوان کرد: یکی از ماموریت های اساسی خود را ایجاد و رونق اشتغال و تولید در این استان با توجه به هدف بهره برداری از ظرفیت های موجود می دانم.

وی ادامه داد: تولیدات البرز برای کشور بسیار مهم است و گاهی با بررسی تولیدات هایتک جوانان ایرانی در این استان شگفت زده می شویم.

استاندار البرز افزود: دانش، نظام و دولت در البرز بسیج شده اند تا بسترهای خلاقیت و نوآوری برای تحقق اقتصاد مقاومتی طبق منویات مقام معظم رهبری مهیا شود.

شهبازی گفت: البرز در حوزه های کشاورزی، صنعت و خدمات ظرفیت های بزرگی دارد که به طور قطع در آینده نزدیک نیز با گسترش بسترهای خدماتی از طریق شتاب دهنده ها، شاهد تحول خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برندهای شاخص و معتبری در این استان مستقر هستند اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد تولید و صادرات داروی کشور از این استان صورت می گیرد.

شهبازی افزود: همچنین بیش از ۷۰ درصد از قطعه سازی کشور در البرز است و این استان قطب تولید ماکارانی و محل استقرار میز ماکارانی کشور است.

نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و خدماتی تا روز یکشنبه بیستم بهمن ماه در پارک شهید چمران کرج برپا  است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.