عزیزاله شهبازی  روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان  البرز افزود: اکنون با تلاش های صورت گرفته، نگاه مسوولان ملی به استان البرز معطوف شده و سفر ۲ رییس قوه قضائیه و مجریه،  وزرا ، معاونان رییس جمهوری ، روسای سازمان ها و نهادهای کشوری به استان البرز گواهی بر این ادعا  است. اکنون فرصت های بسیار خوبی در استان ایجاد شده که امضای ۲ تفاهم نامه ارزشمند در زمینه راه اندازی کارخانه نوآوری  و آغاز پروژه ملی اشتغال مهارت محور  از جمله آنها است.
وی با قدردانی از فعالیت های اجتماعی بخش خصوصی در استان البرز گفت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری موظف به برنامه ریزی دقیق  برای پیشگیری در راستای پنج محور اصلی آسیب های اجتماعی در استان است.
استاندار البرز  اظهارداشت:  در خصوص حمایت از کانون های مساجد و ائمه جماعات نیز با تعامل سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تصمیم گیری خواهد شد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: باید تدابیر لازم را اتخاذ کنیم که انتخابات پیش رو را در نهایت بی طرفی، امنیت و سلامت و با مشارکت بالا برگزار کنیم همان گونه که تاکنون این روند در نهایت سلامت و طبق زمانبندی پیش رفته است.
شهبازی افزود: در قانون برنامه ششم توسعه به وضوح به تحقق دولت الکترونیک اشاره شده است از این رو انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان برای افزایش سلامت و کاهش خطا در انجام امور مردم، نسبت به اجرای این امر مهم اقدام کنند.
وی ادامه داد: محورهای مواصلاتی البرز مسیر تردد مسافران ۱۴ استان کشور است از این رو باید تمهیداتی اندیشیده شود که مسافران عبوری نوروزی البرز را مقصد سفر خود قرار داده و همچنین از زیبایی های راه های استان بهره ببرند.
استاندار البرز گفت: در ایام الله دهه فجر امسال نیز باید با احصا پروژه ها و برنامه ریزی دقیق برای نشاط مردم در تمامی فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی  اقدام شود.
وی  بر ضرورت تسریع در راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ استان تاکید کرد و گفت: باید هر چه سریع تر این اقدام گره گشایی شده و اجرایی شود.
شهبازی  با بیان اینکه یکی از اهداف اساسی و راهبردی انقلاب ۵۷ پاسداشت و رسیدگی به محرومین است، افزود: در این راستا آرمان های امام راحل (ره) و در استمرار آن مقام معظم رهبری، فصل الخطاب کارگزاران نظام است.
وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی نیز طبق منشور مقام معظم رهبری این اتحاد و انسجام مانند اوایل انقلاب جهت محرومیت زدایی و هم افزایی برای یاری رساندن در شرایط حساسی همچون سیل، تحریم و تهدیدهای موجود تداوم یافته است.
استاندار البرز افزود: جمعیت مهاجران استان با رشد روز افزونی مواجه است از این رو هر اندازه که طرح ها و پروژه های عمران و آبادانی استان اجرایی شود همچنان نیز جمعیت به صورت تصادی افزایش می یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.