به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در این بازدید گفت: اکنون پروژه‌هایادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطار برقی گلشهر - شهرجدیدهشتگرد و فاز یک آزادراه تهران شمال در مراحل پایانی قرار دارند که وزیر راه و شهرسازی برای مراسم بهرهبرداری از این پروژه ها در البرز حضور می یابد.
وی با اشاره به روند پیشرفت پروژههای راه سازی استان البرز افزود: ایجاد امکان لازم برای تسریع در به ثمر رسیدن پروژه های ملی در استان ها یکی از ماموریت های اصلی استانداران است.
شهبازی ادامه داد : ادامه آزادراه همت به طول ۱۵ کیلومتر در البرز نیز از جمله پروژه های ملی و بسیار حائز اهمیت استان است که ظرف سه ماه اخیر برای به ثمر رسیدن آن اقدامات قابل توجهی به واسطه حضور معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص اعتباری ویژه، صورت گرفت.
وی با اشاره به روند تکمیل پروژه راه هشتگرد- طالقان، افزود: بهره برداری از این پروژه نیز طی حضور وزیر راه و شهرسازی منوط به تامین ایمنی کار راه شد و از آن تاریخ به بعد امکانات و تجهیزات ویژه ای برای به اتمام رساندن کار اختصاص یافت.
استاندار البرز به پروژه کمربند شمالی کرج به عنوان مکمل ادامه همت در البرز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی تفاهم نامه ای بین شهرداری کرج و پیمانکار در حال پیشرفت است.

استان البرز دارای یک هزار و۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می‌باشد.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.