معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، گفت: اگر در حوزه مدیریت شهری موفق باشیم در تمامی عرصه ها از جمله رونق اقتصادی توفیق خواهیم داشت چرا که بیش از ۹۲درصد جمعیت البرز جمعیت شهرنشینی است و عمده مطالبات مردم در حوزه خدمات شهری است.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور ضمن بازدید از شهر ماهدشت در جلسه بررسی مشکلات و مسائل این شهر افزود:  حوزه مدیریت شهری برخلاف سایر دستگاههای اجرایی مدیریتی فرابخشی و هزینه درآمد هست و ضمن صرف هزینه باید درآمدزایی نیز داشته باشد.

وی عنوان کرد: از نگاه مردم اقدامات حوزه مدیریت شهری به منزله اقدامات دولت محسوب می شود و به تبع آن خدمت رسانی مطلوب در راستای تامین آسایش شهروندان می تواند رضایتمندی نظام و افزایش مشارکت مردمی را حاصل کند.

درویش پور تصریح کرد: مهم‌ترین چالش پیش روی مدیریت شهری عدم یکپارچگی مدیریت واحد و منسجم است به این منظور باید شهرداران توانمند و کارآمد باشند. 

وی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر با تدبیر و مدیریت استاندار البرز شاهد توفیقات روز افزون البرز هستیم یادآور شد: پیرو سفرهای مستمر معاونین محترم رئیس جمهور و وزرای محترم هیئت دولت شاهد افزایش تخصیص اعتبارات ملی برای تسریع در اجرای پروژه های استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی در ادامه گفت: با پیگیری های مستمر تیم مدیریتی استانداری البرز پرواز‌های مسافری فرودگاه پیام مجددا آغاز شد.

وی تاکید کرد: شهر ماهدشت از قابلیت ها و ظرفیت های خوبی برخوردار است و با لحاظ اقدامات لازم می توانیم شاهد توسعه شتابان این شهر باشیم.

درویش پور با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم و مورد توجه استاندار محترم حوزه مدیریت شهری است تاکید کرد: اگر در حوزه مدیریت شهری موفق باشیم در تمامی عرصه ها از جمله رونق اقتصادی توفیق خواهیم داشت چرا که بیش از ۹۲درصد جمعیت البرز جمعیت شهرنشینی است و عمده مطالبات مردم در حوزه خدمات شهری است.

وی عنوان کرد: ارتقای سطح کیفی خدمات شهری و رونق شهر ماهدشت تنها در گرو وفاق، همدلی وانسجام بین اعضای محترم شورای شهر و شهردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی یادآور شد: در مدیریت شهرسازی در راستای حفظ امنیت و تامین رفاه آسایش شهروندان باید بطور جد بر ساخت و سازها نظارت شود.

وی خاطرنشان کرد: برای درآمدزایی شهردای و رونق اقتصادی ماهدشت باید تعاملات لازم را با بخش خصوصی داشته باشید و شرایط را برای ورود بخش خصوصی در حوزه گردشگری و همچنین ارائه خدمات شهری تسهیل کنید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.