استاندار البرز با عنوان اینکه ثبت احوال یکی از اعضای موثر برگزاری انتخابات است، تصریح کرد: برای تعامل، هم افزایی و همکاری با ثبت احوال در راستای پیشبرد برنامه ها و اهداف کلی در راستای ارائه خدمات مطلوب و برخط به مردم آماده هستیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان البرز با اشاره به همکاری رئیس سازمان ثبت احوال کشور در تاسیس اداره ثبت احوال شهرستان اشتهارد، افزود: ثبت احوال با ثبت وقایع 4 گانه، ماموریت های فراوانی را بر عهده دارد چراکه مبنای اصلی توسعه، برنامه ریزی، تصمیم سازی و تصمیم گیری، اطلاعات دقیق جمعیتی است و با احصا دقیق آمارها، می توان شاهد برنامه ریزی صحیح برای جمعیت استان بویژه جوانان بود.

استاندار البرز تصریح کرد: برای تعامل، هم افزایی و همکاری با ثبت احوال در راستای پیشبرد برنامه ها و اهداف کلی در راستای ارائه خدمات مطلوب و برخط به مردم آماده هستیم.

شهبازی با اشاره به انتخابات پیش رو و مسئولیت های ثبت احوال افزود: ثبت احوال یکی از اعضای موثر برگزاری انتخابات است.

وی عنوان کرد: همچنان متحد و منسجم و بدور از حواشی برای برگزاری انتخاباتی امن، پرشور توام با شعور برای برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال مهیا می شویم.

استاندار البرز گفت: عمر پست ها و مدیریت ها مانند برق و باد در حال گذر است از این رو باید اقدامی ماندگار و عملکردی مطلوب از خود بجای بگذاریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.