به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان البرز با اشاره به اینکه تحقق کامل دولت الکترونیک در البرز مورد تاکید است، افزود: در سند آمایش استان، وضعیت نیروی انسانی برای ترسیم افق رشد و توسعه البرز بسیار حائز اهمیت است.
وی به وظایف شورا راهبردی توسعه استان اشاره کرد و گفت: طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی کردن سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، اتخاذ سازو کارهای لازم برای اجرای دقیق تکالیف و وظایف در قانون مدیریت خدمات کشوری و توجه به نظام دولت الکترونیک از جمله وظایف این شورا است.
استاندار البرز بیان داشت: توجه به نظام شایسته سالاری، تفویض اختیار به واحدهای استانی از طرف کشور و استان در شهرستان ها، هدایت و راهبری سازمان ها، موسسات شرکت های تابعه و واحدهای استانی از وظایف دیگر شورای راهبری است .
وی ادامه داد: این شورا در راس برنامه ها ی استان البرز قرار دارد چراکه از این طریق ریل گذاری به روز و صحیح در مسیر رشد و توسعه استان صورت می گیرد، از این رو برای تحقق این مهم، کارگروه های تخصصی ذیل شورای راهبری توسعه استان تشکیل می شود.
شهبازی گفت: اصراری برای دریافت سهمیه استخدام نداریم زیرا نیروی انسانی چابک و متخصص می تواند به توسعه و آبادانی کشور در ابعاد مختلف کمک کند.
وی با تاکید بر اجرای قانون گفت: برای تحقق اهداف شورای راهبری توسعه مدیریت استان حرکت خواهم کرد، بر این اساس مدیریت سطوح مختلف استان باید چابک، به روز، نظام مند شود.
استاندارالبرز با اشاره به اینکه اهداف شورای راهبردی استان البرز بسیار ارزشمند است، افزود: در این شورا افرادی حقیقی و حقوقی در چارچوب های هدفمند حضور پیدا می کنند که علاوه بر مطالعات و پژوهش های تئوری و نظری در عرصه عملی و اجرایی نظام نیز خدمتگزاری کرده اند.
وی ادامه داد: به دنبال کنکاش در گذشته نیستم بلکه باور دارم آنچه را که امروز تحویل گرفتم باید به نحو مطلوب تحویل آیندگان بدهم.
وی اظهارداشت: استان سه میلیون نفری البرز که در حوزه های مختلف فعالیت دارد باید به شکلی اداره شود که از حداقل های موجود حداکثر بهره وری را داشته باشیم.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.