محمد رضا فلاح نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگروه متشکل از چهار کمیته صنعت و معدن، کشاوزی و دامپروری، گردشگری و صنایع دستی ، خدمات است.
وی ادامه داد: در سالجاری در تلاش هستیم تا با بهره گیری از ظرفیت استارت آپ ها و برگزاری نمایشگاه های مختلف عرضه و فروش هرچه بیشتر تولید این شهرستان را رونق بخشیم.
فلاح نژاد گفت: برگزاری شورای مهارت در شهرستان نظراباد با هدف تربیت کارگران متخصص از دیگر اقدامات پیش بینی شده دراین زمینه است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون در بخش کشاورزی نظرآباد با هدف رونق تولید شهرک های گلخانه ای با توجه به وضعیت اقلیمی این شهرستان پیش بینی شده که در آن گیاهان کم آب بر کشت می شود.
فرماندار نظرآباد افزود: فعالیت گلخانه تولید گل ارکیده با ارائه تسهیلات 60 میلیارد ریال با سود 6 درصد از از دیگر اقدامات انجام شده در تحقق موضوع رونق تولید در شهرستان نظرآباد است.
وی ادامه داد: برداشت 13.5 تن گندم در هر هکتار از دیگر امتیازهای شهرستان نظرآباد در بحث رونق تولید به شمارمی رود.
وی گفت: این شهرستان 70درصد زعفران استان البرز را تولید می کند و با فعالیت 540 واحد صنعتی مسیری پر رونق را در اقتصاد در پیش گرفته است.
فرماندار نظرآباد اضافه کرد: اکنون زیرساخت شهرک صنعتی نجم آباد درحال آماده شدن است که به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد.
وی یادآورشد: همچنین عملیات اجرایی شهرکی گلخانه ای نیز در این شهرستان به زودی آغاز خواهد شد.
نَظَرآباد یکی از شهرستان های استان البرز با قدمتی حدود 9 هزار سال است.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.