به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در این آئین گفت: زحمات پاکبانان باید ارج نهاده شود و حضور دانش آموزان در برنامه تجلیل از این عزیزان موجب فرهنگ سازی و افزایش مشارکت شهروندان در پاکیزگی شهر است.
ابراهیم فلاح نژاد در این آیین که در دبستان کرامت ناحیه سه کرج برگزار شد، اظهارداشت:
امروز پاکبانان بدون ادعا در سرما و گرما برای پاگیزگی شهر زحمت می کشند که ما باید قدردان این عزیزان باشیم .
وی تصریح کرد: دانش آموزان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ سازی در زمینه های مختلف رسالت خطیری برعهده دارند.
وی با تاکید براینکه نظافت عمومی یک وظیفه همگانی برای شهروندان است، یادآورشد: زحمات این عزیزان موجب جلب مشارکت بیشتر شهروندان در امور شهر می شود.
وی ادامه داد: این برنامه به طور همزمان درمدارس ابتدایی شاهد شهیدان کامیابی،شاهد شهیده نیک نژاد،شهید حسن کشاوری،علامه حلی یک و ابن سینا ناحیه سه کرج برگزار شد.
در این آیین که معاون شهرداری منطقه هفت کرج حضور داشتند دانش آموزان با هدایایی از زحمات پاکبانان تجلیل به عمل آوردند.
** باید فرهنگ ایثار و شهادت را آموزش دهیم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج به منظور گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در منزل پدر و مادر شهید رضا پناهی و جانباز 70 درصد، سید علی موسوی حضور پیدا کرد.
فلاح نژاد با تاکید بر لزوم ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: برای به سعادت رسیدن، جوانان و نوجوانان ما باید به شهدا و جانبازان تاسی کنند.
وی بیان داشت: برخی جوانان ما پدرانشان جانباز و آزاده هستند و دردهای آنان را دیده‌اند و با راه شهدا و ایثارگران آشنا هستند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را باید آموزش دهیم زیرا برای به سعادت رسیدن فرزندانمان د باید این فرهنگ در جامعه جا بیفتد.
آموزش و پرورش ناحیه سه کرج 100 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.