قادر صفرپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از این دیدارهای معنوی را تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ذکر کرد.
وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم والدین معظم شهدا ،بزرگداشت ارزش ها است،‌ خاطرنشان کرد: شهدا جانشان را برای حفظ ارزشها، عزت، امنیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر فدا کردند.
صفرپور بیان داشت: تبعیت از فرمان ولایت فقیه و ایستادگی در برابر ظلم و ستم و دفاع از مظلومان، توصیه شهدا است، شهدا به امیر مومنان علی (ع) اقتدا کردند،‌آنان با ایستادن در برابر ظلم و استکبار برای برپایی عدالت زمینه ساز واقعی ظهور بودند.
وی گفت: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است.
وی شهدا را شمع محفل پرفروغ انقلاب دانست و تصریح کرد: شهدا دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند که به رهبری امام خمینی (ره) کشتی انقلاب را به ساحل امن رساندند.
صفرپور تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس را یک وظیفه ملی و دینی دانست و ادامه داد: مسوولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی یادآورشد: خانواده‌های شهدا و جانبازان پیشگام در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی هستند.
وی اضافه کرد: شهدای با بصیرت و آگاهی ، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگ مردان ، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.
وی مهمترین توصیه این عزیزان در دیدارهای انجام شده در ایام الله دهه مبارک فجر امسال را حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و این پایداری را در یوم الله 22 بهمن به نمایش می گذاریم.
استان البرز در دوران دفاع مقدس 376 دانش آموز و 93 معلم شهید تقدیم انقلاب کرده است.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.