به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در حاشیه گشایش مرکز 197 پلیس استان البرز در جمع خبرنگاران افزود: با هوشیاری و شجاعت ماموران انتظامی چابهار این توطئه تروریستی خنثی شد و طی روز های گذشته 10 نفر مرتبط با حادثه دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه تعداد دیگر از افراد مرتبط با حادثه چابهار نیز شناسایی و در زمان مقرر دستگیر خواهند شد، گفت:سرنخ های خوبی از این حادثه به دست آمده و بی شک با همکاری خوب مردم، هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضا به سرنخ های اصلی این حادثه دست پیدا خواهیم کرد.
سردار اشتری خاطر نشان کرد: این حادثه هیچ تاثیری بر امنیت مردم و نیروی انتظامی نخواهد داشت.
« در حادثه تروریستی 15 آذر ماه جاری چابهار 2 تن از ماموران انتظامی شهید و شماری از مردم مجروح شدند.»
فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش در خصوص افرادی که توسط اشرار در مرز میرجاوه گروگان گرفته شده اند، گفت: تلاش لازم برای آزادی این افراد از دست اشرار در محدوده مرز های پاکستان و افغانستان انجام شده است.
وی اظهار داشت: این موضوع توسط وزارت امور خارجه و ستاد کل نیروهای مسلح در حال پیگیری است.
فرمانده ناجا درخصوص رضایتمندی مردم از پلیس گفت: نظر سنجی ها بیانگر افزایش رضایتمندی مردم نسبت به پلیس است .
اشتری بیان داشت: این نظر سنجی ها که ازطریق سازمان های معتبر و نیروی انتظامی طی سال های گذشته انجام شده از افزایش اعتماد مردم به ماموران و مسئولان ناجا حکایت دارد.
این فرمانده با اشاره به برخورد خشن پلیس برخی کشورهای اروپایی با معترضان گفت: در نظام اسلامی ، پلیس برخورد تکریمی به مردم دارد و مردم احترام زیادی برای ماموران نیروی انتظامی قائل هستند.
وی افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه نسبت به اجرای وظایف خود عمل می کند و در صورت نیاز از مشارکت مردمی برای کاهش مشکلات بهره می گیرد.
اشتری با اشاره به اقدامات پلیس در برخورد با اخلالگران ارز، گفت: تعدادی از عوامل اصلی اخلال در بازار سکه و ارز با همکاری دستگاه قضا شناسایی، دستگیر شده اند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در این عرصه با اشراف اطلاعاتی خوب خود توانست عملکرد مطلوبی را به ثبت برساند.
اشتری با اشاره به عملکرد پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته را شاهد بوده ایم و از طرفی پلیس از خروج غیرقانونی مایحتاج و اقلام موردنیاز مردم از کشور جلوگیری می کند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات پلیس در استان البرز، گفت: خوشبختانه در تمام شاخص ها بهبود روند خدمات پلیس در این استان مشاهده می کنیم.
وی ادامه داد: با بررسی روزانه و ماهانه عملکرد نیروی انتظامی استان البرز، پیشرفت خوبی را در اجرای طرح های امنیت اخلاقی و اجتماعی و همچنین برخورد با معتادان را شاهد هستیم.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.