عزیزالله شهبازی روز دوشنبه در آیین افتتاح شرکت تولید داروهای ضد سرطان و ام اس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرک صنعتی بهارستان افزود: البرز به دلیل پویایی در حوزه تولید، امروز تبدیل به یک کارگاه صنعتی بزرگ شده است.
وی اظهار داشت: ظرفیت های بزرگی در حوزه تولیدات دارویی البرز موج می زند و تعداد زیادی سرمایه گذار برای مشارکت در این امر اعلام آمادگی کرده اند.
وی در ادامه با بیان اینکه خدمات و نام وزیر بهداشت در تمام نقاط کشور ماندگار و جاودانه خواهد بود ، افزود: طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدامات بزرگی بود که دولت تدبیر و امید با تلاش های ویژه وزیر بهداشت اجرایی کرده و نتایج آن به وضوح محسوس است.
سرپرست استانداری البرز در ادامه سخنانشبا قدردانی از متولیان خیر احداث شرکت تولید داروهای ضد سرطان و ام اس در استان البرز اضافه کرد: این مجموعه مهمترین امروز و در مسیر پیشرفت دانش پزشکی کشور محصولات مهمی را در حوزه داروهای ضد سرطان و درمان بیماران ام اس تولید کرده است.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و اعمال تحریم ها این امر اقدامی ارزشمند در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات رهبری و اهداف دولت است.
وی گفت: در راستای تحقق برنامه ششم توسعه این شرکت موفق به جذب بیش از 90 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی شده است.
شهبازی افزود: مجموعه مدیریت استان البرز برای کمک به تسهیل در سرمایه گذاری و حمایت سرمایه گذاران بسیج است.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.