به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش البرز اظهارداشت: اکنون چهار وزارتخانه وزیر ندارند در حالی که نبود یک مدیر کل، مدیر دستگاه اجرایی و وزارتخانه ای خسارت زیادی می زند.
وی با اشاره به اینکه تعامل همه جانبه بین دولت و مجلس پیامدهای مثبتی در جامعه در پی دارد، تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش نیز دولت و مجلس باید نگاه ویژه ای داشته باشند زیرا در این بخش عقب ماندگی زیاد است.
اکبریان با اشاره به اینکه در حل مشکلات جامعه نباید نگاه سیاسی و جناحی داشت، اضافه کرد: اکنون آموزش و پرورش از جمله در البرز نیاز به حذف این نگاه دارد تا بتوان با تعامل و مشارکت مشکلات این حوزه مهم را کاهش داد.
وی بیان داشت: رشد چهار درصدی جمعیت دانش آموزی به دلیل مهاجرت در البرز موجب شده که این استان با مشکلات خاصی در بخش زیرساخت های آموزشی و تجهیزات در مدارس روبرو شود.
اکبریان خاطرنشان کرد: البرز از نظر امکانات به خصوص فضای آموزشی با مشکل مواجه است که در این زمینه نیاز به حمایت خیرین در کنار افزایش اعتبارات دولتی دارد.
وی ادامه داد: مشکلات آموزش و پرورش مال همه است و هیچ مسئولی نباید از آن شانه خالی کند زیرا در تربیت نیروی انسانی جامعه مهمترین نقش را دارد.
وی با بیان اینکه ما نمی توانیم به سادگی از کنار مسائل و مشکلات مردم بگذریم ، یادآورشد: عده ای فقط در کشور با دامن زدن به این مشکلات نان می خورند لذا کار کردن برای مردم نیز سخت تر شده است و باید بیشتر تلاش کرد.
وی تاکید کرد: مشکلات جنگ اقتصادی و کم کاری ها را می توان با تحکیم وحدت، داشتن نگاه جامع به مسائل، توجه به اقتصاد مقاومتی و مسئولیت پذیری در کنار برنامه ریزی کاهش داد تا مردم خدمات مناسب در جامعه بهره مند شوند.
استان البرز 442 هزار و 500 دانش آموز و 25 هزار معلم دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.