به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: دشمن همیشه در پی اختلاف بوده و هست و در تلاش است تا بین ملت های منطقه تفرقه ایجاد کند.
وی بیان داشت: در سال های اخیر حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی نشان از اتحاد ملت عراق و ایران دارد و دشمن ازاین موضوع در هراس است.
محمدی اظهار داشت: امروز باید از هر گونه اختلاف داخلی پرهیز کرد چرا که دود اختلاف مسئولان به چشم مردم می رود، باید برای خدمت به مردم همه مسئولان در کنار هم و متحد باشد.
امام جمعه موقت کرج گفت: آمریکا از مصادیق بارز استکبار است و همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند هر چه فریاد داریم باید بر سر آمریکا کشید.
وی با اشاره به اینکه عمل به اقتصاد مقاومتی موجب گذر از بحران های کنونی می شود، گفت: نیاز است تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، مردم و مسئولان هر چه بیشتر به سمت خرید کالای ایرانی و حمایت از این کالاها بروند.
امام جمعه موقت کرج اظهار داشت: محتکران و آنانکه با ارز دولتی کالا وارد کشور کرده اند باید جواب ملت و خون شهدا را بدهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم گفت: جلسات عزای امام حسین(ع) باید تلفیقی از منطق و عاطفه بوده و شور حسینی در کنار شعور حسینی باشد.
خطیب جمعه موقت کرج افزود: خطبا و مداحان در اشعار حماسی خود اهداف امام حسین(ع) را که همانا درس عزت، شرف، آزادی، مبارزه با ظلم و فساد است را بیان کرده و به جوانان آنچه که موجب عزت مسلمانان و فلسفه قیام عاشورا است را منتقل کنند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به مسافربری شدن فرودگاه بین المللی پیام اشاره و بیان داشت: این طرح خدمت بزرگی است که به مردم استان البرز می شود چرا که عزت ما در استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.