پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در نمایشگاه الکامپ تبریز به منصه ظهور میرسد؛

آخرین ره‌آوردهای اپراتور همراه اول برای کسب و کار هوشمند

اپراتور اول با شعار «هوشمند در انتخاب، اول در کسب و کار» در نمایشگاه الکامپ تبریز حضور دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، «همراه اول» با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیکی (الکامپ) تبریز اقدام به ارائه خدمات و محصولات خود در حوزه مشتریان سازمانی و شرکتی می کند.
شرکت ارتباطات سیار ایران با هدف ایجاد ارتباط تجاری با شرکت ها و سازمان های شمال غرب کشور، در این نمایشگاه آخرین دستاورهای خود در زمینه محصولات و خدمات سازمانی، راهکارهای اینترنت اشیاء و زندگی هوشمند، سامانه های فروش و خدمات همراه سازمانی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.
نمایشگاه الکامپ تبریز که در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و به نوعی بزرگترین رویداد فناوری کشور است با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها برگزار می شود.
همراه اول به خوبی می داند که دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست. 
الکامپ تبریز یقینا آوردگاهی است که ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.
همراه اول مفتخر است تا در این نمایشگاه که از ۱۳ تا ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می گردد میزبان بازدیدکنندگان محترم باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.